torsdag 6 augusti 2009

Inlägg 60

Jaha då va det dax att blögga lite igen då. Idag har jag varit på A-lagets första möte inför säsongen 09/10. Jag blev där presenterad som huvudansvarig materialare. Detta kommer bli en enormt stor utmaning och jag sulle ljuga om jag sa att jag inte är lite nervös. Jag vet att det kommer i vilketfall bli fantastiskt kul och hoppas jag kommer göra ett bra jobb.

För dom som känner mig riktigt bra eller jobbar/jobbat med mig vet att funkar inte sakerna så som jag vill så kan min stubin brinna upp och jag kan bli riktigt förbannad om saker inte sköts på rätt sätt. Detta ska bli väldigt utmanande att se om det kommer va ett rent och snyggt omklädningsrum man kliver in i inför varje träning och match? eller kommer jag va städtant därnere? (kanske har funkar riktigt bra innan oxå?)

Mitt första uppdrag inom klubben kommer va att va ansvarig för 7 spelare som ska hjälpa till och jobba på slottet imorgon med diverse småsysslor. Typ gå och städa och sånt. Snart drar det igång.

Så mina frågor är:

Kommer jag klara av allt som ska göras?
Kommer jag klara av att slipa Skoogs skridskor?
Och den viktigaste frågan till sist:

KOMMER SKÄGGET VA KVAR HELA SÄSONGEN??? =)

Over and out!

2 kommentarer:

Tompa sa...

Det kommer att bli kalasbra Jonte... =)

Macke sa...

Det har funkat tidigare som så att spelarna håller koll på sin plats o så brukade Franka sopa o torka golven lite då o då. Även en del spelare som brukar sopa mattan eftersom de är så kinkiga om att inte kliva med sina skridskor på vad som helst. Så jag skulle iaf tro att du blir lite städtant.