söndag 30 januari 2011

Inlägg #69

Då va det söndag igen efter en galen helg i GBG där mycket pengar har gått åt till diverse skitsaker och en del roligt. Blir ju lätt så när man är iväg.

Jag tänkte börja med och berätta hur helgen har varit sen så tar vi det ekonomiska i slutet.

Jag, Daniel och David åkte mot Göteborg i torsdagskväll och kom fram vid 23.30. Anledningen till att vi åkte så sent på torsdagen va för att David jobba till 20.00 och jag ville inte åka på fredagen för då vet jag av erfarenhet att jag blir galet trött på kvällen när jag kört bil ner. Hjälpte inte speciellt bra då jag blev trött väldigt tidigt iallafall =)

I fredags så va det realeseparty för Minoras skiva. (köp den här: http://www.bengans.se/Artist.aspx?artist=MINORA och se videon här: http://www.youtube.com/watch?v=eAxrXdAljaM)

Det va en mycket lyckad kväll med mycket folk och jävligt bra musik.

I lördags så låg vi i sängen/soffan/golvet och slappa heeeela dagen. Är för gamla för att klara av att gå ut 2 dagar i rad så då gick vi knappt utanför lägenheten. Eftersom jag va tvungen att åka och kolla på Wettern ikväll så åkte vi hem ganska tidigt så jag hann. Det blev vinst 6-3 mot Eksjö. Bra där grabbar.

Fan vilken dålig summering av helgen det blev men vi gjorde ju inte så mycket heller..=)

Nu till hur mycket pengar det har gått åt.

Fredag:
Mat: 134 kr
snus+harryboy: 190 kr
öl: 98 kr

Summering fredag: 422 kr

Lördag:
Minoratröjor: 450 kr
Bakfylle mat/snacks: 119 kr

Summering lördag: 569 kr

Söndag:
Färdkost: 64 kr
hockey: 50 kr
korv och kexchoklad: 34 kr

Summering söndag: 148 kr

Månad totalt: 2268 kr

Börjar redan bli tok mycket pengar på ingenting =/

Over and out!

Inga kommentarer: