måndag 31 januari 2011

Inlägg #70

jaha då va det måndag igen och sista dagen på januari. Som jag visste och många med mig är att det är mycket skit som ska betalas i slutet på januari så därför ser min ekonomi inte så bra ut denna månad. Fyller ju även år på fredag så idag har jag beställt smörgåstårtor för nästan dom sista slantarna. Februari har inte börjat än men ser åt helvete ut redan nu.

Nää nu överdriver jag en smula för det finns pengar att tillgå på andra konton men man vill ju inte börja "nagga" på dom nu när jag ska försöka spara pengar. Mitt lilla klantarsle beställde ju Minoras skiva på internet vilket gjorde att den blev dyrare än att köpa den på plats i fredags. Fick betala frakt på den nu. Hade det hänt för någon månad sen så skulle jag inte bry mig ett smack om de futtiga 30 kr som det kosta men nu är det jobbigt. Många bäckar små som det heter. =/

Så dagens utgifter blev: 128 kr
Månadens utgifter: 2396 kr

Over and out!

Inga kommentarer: