fredag 4 februari 2011

Inlägg #71

Hipp hurra för min dag!

Ja idag är alltså min födelsedag och ur ett ekonomiskt perspektiv så är det en svindyr historia att fylla år. Men så kan man ju inte tänka. Det är ju helt klart värt att ha en helt egen dag för några tusenlappar. Jag tänkte börja med lite utgifter på bloggen idag sen skriver jag lite annan mot slutet.

Tisdagens utgifter: 50 kr
Onsdagens utgifter: 50 kr
Torsdagens utgifter: 70 kr
Dagens utgifter: 1112 kr

Totalt månad:(räknar från 25:e till 25:e) 3678 kr

Nu till det lite mer roliga.

Blir så j-a glad över alla grattis hälsningar man fått på FB. Även fast det syns att jag fyller år idag där och att alla inte lägger någon större vikt i det så uppskattar jag även den lilla hälsningen jätte mycket! TACK ALLA MINA VÄNNER!
Fick även en kram på jobbet idag. Det är något som uppskattas oxå! ;o)

Jag är ju en rätt soft ballad kille och nu har jag en ny låt som favorit. Richard Marx - Right here waitng. Lyssnar på den och försöker sjunga till den typ ett par ggr om dagen... Galet bra. =) (finns med på min P3 trackslista över 80-talet på spotify)

Ikväll blir det lite kalas för släkten med smörgåstårta. Ska bli jätte kul att få hit allt folk. Alla har ju inte varit i min lägenhet sen jag flytta. Kom även att tänka på att det va typ i somras jag va ute här i Motala så det måste det bli ändring på snart. Hoppas bara man hittar någon som vill festa med mig...

Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva. Hörs kanske imorgon igen...

Over and out!

2 kommentarer:

Mulen sa...

Grattis igen!
Snart är säsongen över och då kör vi väl en favorit i repris, tipslördag och dryck...

Jonas Öhrman sa...

tack Mulen...

Ja i vår/sommar så får det bli lite fester här i förorten...

Va förbannat trevlig senast... BTW så va det senast jag va på harrys....