måndag 14 februari 2011

Inlägg #72

Då har man redan börjat hamna efter i bloggen och massor med ekonomiska bitar att skriva. =(

Som det ser ut nu så skiter jag i att skriva hur mycket cash jag gör av med och sånt larv. Va ju bedrövligt tråkigt att skriva om och troligtvis ännu tråkigare att läsa om.

Kommer ju naturligtvis fortsätta att uppdatera hur det går för mig i mitt sparande och hur jag ska göra för att få ihop till Las Vegas 2012. Tror det kommer bli en omöjlighet att få ihop allt men kommer göra ett allvarligt försök iallafall.

Vi börjar med det liiite tråkiga. Idag är det alla hjärtans dag. Va fan menar han med tråkigt tänker ni nu kanske?

Joo det jag menar är att det är ännu en riktigt skitdag för de (oss) som inte har någon att dela denna romantiska dag med. Det är ju inte så att man kan hänga på någon polare som ska på date direkt. =/

Ibland så skulle man ju kunna döda för att va en av grabbarna som har en tjej att bjuda ut och skämma bort ibland.

Men tyvärr så är jag en av de mindre lyckligt lottade som får sitta själv med ett paket Falu rågrut och lite äpple juice. Men men jag har det ju ganska bra ändå så ska väl inte klaga allt för mycket.

Har hört lite lösa rykten om att det är dags att starta ett div 4 lag i Hc Wettern och det kommer bli förbannat spännande om det blir av. Är galet taggad till att hjälpa till med det lilla jag kan och om jag behövs. Utanför isen såklart! ;o)

Jag önskar alla mina härligt vänner en jätte trevlig kväll och hoppas ni får er ett nyp! ;o)

Over and out!

Inga kommentarer: