onsdag 23 februari 2011

Inlägg #75

Vilken fantastik onsdag det varit. Har varit otroligt glad hela dagen. Vet ej varför men glad och lycklig har jag varit iallafall :)

Chefen är hemma och är sjuk så det blir lite mer ansvar med bland annat lite möten som jag varit på och det har gått galant och varit väldigt kul att va med på lite andra saker.

Har även varit på mitt tredje Body balance pass och idag kändes det som hon körde lite hårdare med oss. Galet jobbigt. Ingela (instruktören) fråga mig efter passet om jag har kört karate eller något liknande tidigare. För hon tyckte jag va så duktig och att jag va klippt och skuren för body balance. Vet inte om hon skämta med mig men hon såg allvarlig ut när hon fråga!
Tycker själv jag är stel som en pinne! =)

I söndags gjorde jag lite bakfylle köp av kläder som damp ner på Maxi idag och jag mycket nöjd med mina köp. Tröjan och byxorna satt perfekt. (se nedan)



Ett par Ed Hardy jeans och en Eckõ tröja.

Ikväll blir det Vadstena och Mästerkockarna och Efterlyst med PG.

Over and out!

Inga kommentarer: