tisdag 22 februari 2011

Inlägg #74

Fan börjar redan bli dålig på att uppdatera min blogg men ska fan inte ge mig. Ska försöka göra det oftare.

Jaha och vad har då hänt sen förra tisdagen?
Jo i onsdag så gjorde jag mitt andra body balance pass på lunchen och det gick ganska bra men kan ju inte hålla sig för skratt när man ser sig själv i spegeln. Man är ju inte direkt vig! =)
Men inte så farlig träningsvärk denna gång. Så imorgon blir det ett pass igen. Ska bli kul.

Förra helgen så va det VPT. Gick dit med en kasse bärs denna gång och kan säga att det hade en liten negativ inverkan på mitt spel. Vissa tycker det är bättre och lättare att spela lite berusad men i mitt fall blev det sämre. Känner det ganska tydligt då jag varit nykter nästa alla turneringar innan och då spelat fantastiskt bra. Daniel "springan" Sandberg vann. Roligt för honom och välförtjänt efter 5 års slit utan vinst. Nu har alla spelare som varit med från start vunnit turneringar. GRATTIS SPRINGAN! :o)
Varför han kallas springan kan ni se på bilden nedan! ;o)



Lyckades peta ner en marker där utan att han märkte något och den ligger nog kvar där än! ;o)

Idag är det tisdag igen och tvätt även denna vecka. Ganska skönt att tvätta varje vecka för då är det inte så mycket tvätt. När jag gick ner för att dra igång maskinerna så kom samma tjej som plinga på hos mig ner i stugan. Tror fan hon väljer tvättdagar samtidigt som mig med flit så hon kan springa ner när jag är där! ;o)

Nu ska jag ner igen och tömma så får vi se om hon dyker upp igen! :o)

Over and out!

1 kommentar:

Patrese sa...

Den där marken behöver nog som sagt MINST genomgå en kemtvätt tror jag bestämt....undra om han bytt fillingar än?? =)