lördag 26 februari 2011

Inlägg #76

Då va det lördag igen om man sippar på en öl. Fast idag så dricker jag inte en öl jag brukar dricka. Detta är en väl lagrad Norrlands Guld som gick ut den 4 november 2010. Så hoppas jag inte blir sjuk av skiten :) Men den smakar precis som vanligt iallafall.



Igår va Jag, Nisse och Daniel och kolla på 127 hours på bio och den rekommenderar jag starkt. Blev ÄNNU bättre idag då jag kolla på youtube för att se om det fanns något från den verkliga händelsen. Vilket det gjorde. Och då växte filmupplevelsen ännu mer då man märkte att det mesta som va med i filmen hade hänt på riktigt.


Här är ett klipp som är identiskt i filmen.

Idag när jag kom ut till bilen för att åka och hämta Daniel så låg det en söt liten lapp från Polismyndigheten i Motala på runtan. De gilla inte min parkering tydligen. =(
Har skickat ett mess till min kära syssling och frågat om han inte kan "lösa" det åt mig så jag slipper betala men har inte fått något svar än! ;o)

Jaha, ses vi i dimman eller?

Over and out!

1 kommentar:

Patrese sa...

tycker du kan blogga om mustach o att du kan ta o ta upp den grejen igen såhär inför våren o sommarn =). Vore väl gött mää en härlig muche snart väl =)