tisdag 15 februari 2011

Inlägg #73

Vilken konstig tisdag det här har varit. Den har ju faktiskt varit ganska rolig. Det va längesen det hände! =)

Måste börja med att berätta en sak som hände mig för c:a en timme sen. Höll på att få en chock! =)

Jag låg i godan ro i min soffa och titta på tv när det helt plötsligt ringde på dörren. Har typ knappt hänt sen jag flytta hit. Så jag trodde först det var på tv:n det ringde men upptäckte ganska fort att så va inte fallet. På min väg mot dörren så tänkte jag att nu är det några jävla säljare eller annat skit som vill mig något. Men när jag titta ut genom hålet så såg jag en söt tjej. Mitt hjärta börja slå en aning fortare än vanligt.

Det kan väl inte va sant att en snygg tjej bara kommer och ringer på och vill träffa mig tänkte jag!

Jag öppnade och drog på det största och charmigaste leende jag kunde. Tror inte jag skrämde henne! ;o)

Hon ursäktade sig att hon kom och ringde på. Jag upptäckte ju ganska snart att jag känner igen utseendet på denna tjej så blev då en aning nervös. Tänk om det är någon jag träffat ute som jag nu inte kommer ihåg varken namn eller något om!!

Efter att hon ursäktat sig så frågar hon om det är jag som tvättar i tvättstugan och om det är okej att hon slänger in i maskinen när jag är klar.

Eftersom jag hunnit bli lite nervös på denna korta stunden som jag stått öga mot öga med denna galanta dam så är "självklart" det ända som kommer ut ur min mun. Tror jag lyckades säga det 3 ggr. Hörde ju mig själv hur fånigt det lät.

Nu fick ni läsa om en händelse i min vardag som troligtvis tog längre att läsa än att uppleva! :o)

Over and out!

3 kommentarer:

Jonatan sa...

Hej såg din blogg!!

Vill du förena nytta med nöje? www.50lappen.se är en ny lanserad sida där du kan erbjuda att marknadsföra en produkt hemsida etc via din blogg.
Du behöver inte ha tusentals besökare, du sätter priset själv och vad du kommer att skriva och hur mycket.
På 50lappen.se är det gratis att annonsera så det är bara att köra ; )

Lycka till

Parti't! ;) sa...

Du blir väl aldrig nervös Jonas?? ;)

Jonte sa...

Haha!
Nää aldrig! ;)