måndag 9 februari 2009

Inlägg #28

Då va det dax att blogga lite igen. Igår såg jag en film som heter "Monster" det är "a true story" om en kvinnlig massmördare. Det va en mycket bra och ganska sorglig film p.g.a. att man vet att det är folk som har det så som hon hade det. Om det är någon som vill låna den så har jag en utbränd på DVD här hemma.

Nu ska jag släppa en liten bomb. Jag har idag slagit vad med mig själv om att ja inte ska raka mig eller klippa mig tills en viss händelse inträffar. Det roliga i kråksången är att ingen vet när det inträffar, eller om det inträffar och bara jag vet vad det är! =)

Nu blev ni lite nyfikna va?
Jag kommer inte svara på några frågor men ser fram emot alla spekulationer =)

Är det när jag gör min första Hole-in-one?
Är det när jag får spela min första golfrunda med "fönstervinkar´n"?
När HCW går upp i tvåan?
När Matte gör sin målgest?
Eller när jag spöar farsans familjerekord på vätternrundan?
Eller det kanske inte har något med sport att göra?

Ska jag gå ner i vikt?
Ska jag gå upp i vikt?
Ska jag spara skägg och hår tills jag blir befodrad på jobbet?
Tills jag gifter mig?

När jag blir poker champion igen?
När jag lyckats vinna min första miljon?

Eller är det något tragiskt?
Är det när Barack Obama blir mördad?

Som ni ser så kan det va precis vad som helst och det är inte alls säkert att det händer. Det kanske är så att det är jag som är tomte hos "Janne potäta" och Berit nästa jul. (farsans grannar)

Jag kommer nu uppdatera med skäggbilder lite då och då så dom som inte ser mig så ofta ser hur håret och skägget växer. =)


Som ni ser så är jag ju redan ganska långhårig och skäggig..... Kan bli spännande detta! =)

Over and out!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kvittevitt kviddeviriii.
/Kanariefågeln

Jonas Öhrman sa...

hehe....

Dåligt med reaktioner....Några på MSN bara där folk (Fräddä) tycker jag ää galen!! =)

Jocke sa...

Haha! Fy fan vad du kommer se ut om detta inte händer snart! ZZ Top!

Anonym sa...

När du får ligga? ;)

Anonym sa...

När skägget blir tillräckligt långt kan du göra en liten fläta i skägget! Lite hippie så där!

Macke sa...

jag tror du rakar dig den dagen Arsenal vinner ligan igen. alltså kan det ta ett par år -.. hahaha LOSER

Anonym sa...

hmm, borde ju va nåt som du kan påverka skulle ja tro... annars kan du ju komma att se förjääävlig ut när månaderna springer iväg ju !!

Borde ha nåt me sport, golf lr poker att göra tippar jag på... o eftersom du (troligen) själv kan påverka´t skulle ja tippa på att de e när du kan springa en mil (din Vassnarunda) UTAN att få träningsverk =)

en rimlig gissning... tar en outsider oxå när ja ändå ä igång.... När du anmäler dig till en buggkurs, lr blir uppbjuden av en riktigt fin donna som vill bugga me dej en höjdarkväll på parken ;)