onsdag 11 februari 2009

inlägg #30

Får börja med att tacka alla för alla låtar. Nu har jag en fin lista. här kommer en länk om någon vill ha. http://open.spotify.com/user/mcohrman/playlist/0HWOIoQNNBgr07DTtnlBd7

En liten fråga bara. Vem är anonym som skrivit in så många låtar?
Måste ju tagit hela kvällen om han/hon inte kopierat nån sida på nätet. Om du inte vill avslöja dig här så ka du väl skicka ett sms eller på MSN: mcohrman33@hotmail.com. Vill ju tacka! =)

Jaha då va omröstningen för målgesten klar och jag tycker ni har varit jättesnälla mot lill-Öhrman. Det va "Moonwalk" som vann och det vill jag nu se flera ggr om på söndag när ni krossar. Ok?

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig fin för jag får besök ikväll. Ska fira min födelsedag idag.

Over and out!

Ps. 3 dagar irad nu. Inte dåligt va Fräddä? =)

1 kommentar:

Fräddä sa...

Mkt imponerad Örat... Bra jobb !!!
Dock galet besviken på din Kusin som jag har hört rykte om att använda postens olika datorer för att kunna rösta på "den lättaste" målgesten.
Men men....
Tack även för en skön lista på spotify..
#21