torsdag 19 februari 2009

Inlägg #34

TYSKT PUCKO OCH AMERIKANSK HJÄLTE!


Vi börjar ju naturligtvis med det roligaste. Det tyska puckot. =)

Det kom upp en artikel i aftonbladet igår om att Hans Blomberg programledare i Bundesvision song contest tog sin kollega Susanka Bersin på brösten mitt i brinnande direktsändning varpå hon ger honom en duktig örfil. Han blir precis paff. Här kommer klippet:


Det roliga med detta är ju helt klart hur fan han tänker i detta läget. Han står framför kameran och då får för sig att tafsa lite på sin kollega medans dom småpratar lite framför säkert miljontals tittare. Jag har aldrig gjort så ens när jag varit riktigt full. (rätta mig om jag har fel=))
Det som är absolut roligast är ju helt klart det har sagt till tidningarna efteråt.
"Den stora skandalen är inte att jag tog henne på bröstet, utan att hon slog mig!"

Jag skicka länken till min kära bror igår oxå och han såg inte vad som hände utan bara att hon slog honom. Då förklara jag för honom att han får titta igen så ser han att mr. Blomberg tar henne på bröstet. Då får jag den här kommentaren tillbaka:

"Jaha nu såg jag. Det va säkert inte meningen!"

Haha... Inte nog med att han inte uppfatta vad som hände utan han ska också försöka försvara den snuskiga tysken... Haha....

Nu till hjälten. Det är alltså den amerikanska piloten som landar i Hudson River när han fick motorhaveri. Här kommer ljudupptagningarna:



Det som är så skönt här är att han är så cool.

"I´m not gonna make it to Laguardia. I´m gonna take her down on Hudson"
Fränt!! =)

Over and out!

Ps. Skägget är kvar!

9 kommentarer:

Jonas Öhrman sa...

Någon som är bra på tyska och kan översätta första klippet?

Jocke sa...

Haha.. jag försöker inte försvara honom... till o börja med så tittade jag inte ordentligt för visste inte vad som skulle hända o klippet såg så tråkigt ut.. sen hörde jag bara att det small till.. så spolade jag tillbaka o så frågade jag dig varför hon slog honom.. hehe! Men sen ser det ju lite ut som han bara håller handen framför o ho går framåt. Hahaha!

Anonym sa...

Hahha de här klippet är fint jonte.
http://www.youtube.com/watch?v=eJoMrFiETUc

Jonas Öhrman sa...

haha... Du kan ju inte håna Bröder djup ???

Min morfar hade en skiva med dom när jag va liten som jag alltid lyssna på =)
Detta är deras största hit! =)

Anonym sa...

Hahah aldrig hört talas av dom innan jag såg detta. Höll på avliva när dom försökte låta som djur....

Jonas Öhrman sa...

Jag kan stolt säga att jag sett dom LIVE på rådhustorget för MÅNGA MÅNGA år sen... Där missa du nått lillen =)

Jocke sa...

Nej Bröderna Djup man kan inte göra spe av!!!! Haha! Barndomsidolerna ju plus Herreys =) Men deras djurimitationer är oslagbara.

Anonym sa...

Översättning av första klippet i grova drag:

Idiot! Det där var inte roligt. Du är ju inte klok!

Hehe..

Anonym sa...

ja gillar määä brödera djup=). Gör för tusan inget håån om dom !!! KULT ju =)