onsdag 25 februari 2009

Inlägg #37

Idag har varit en konstig dag redan från början. Visste inte om jag ska va bitter för Wettern förlora igår eller om jag ska va glad för att Arsenal vann mot Roma?
Det har snurrat hel förmiddagen. Ibland glad och lycklig, ibland sur och tyckt livet är orättvist.

Sen på eftermiddagen så fick jag förfrågan om jag ville bli befodrad till teamleader på lagret och jag sa ja direkt och blev glad. Sen kom jag ju på att jag kan ju inte se ut såhär nu. Jag bara MÅSTE raka mig och klippa mig ikväll. Det är klart som fan att jag är gladare för att jag ha blivit befodrad än jag är bitter för att jag ska raka mig. =)

Men det har varit roliga 3 veckor med folks spekulationer och gissningar och det får gärna fortsätta men nu är det ju inget roligt längre. Jag kommer avslöja vad det va när och om det händer. Vill inget säga iallafall.

Nu till del två i denna blogg. En arbetskamrat till mig, vi kan kalla henne Lina fråga mig om jag tyckte det va okej att stå och grovhångla på ICA maxi och jag sa ganska så snabbt att det tyckte jag inte va helt okej. Det grundar jag på att jag aldrig skulle göra det men jag vet inte hur jag skulle reagera om jag såg någon göra det. Händer nog inte så ofta. Anledningen till att Lina fråga va att hon hade sett två andra kollegor som vi kan kalla Stilt och Tissan stått vid det nybakade brödet och "grovhånglat". Tissan tyckte det va helt okej att göra som hon gjorde men Lina, jag och Tiny tycke inte det.

Vad tycker ni?
Är det ok att göra så?

Har lagt upp en omröstning här till höger nu. Motivera gärna er röst här på kommentarerna!

Over and out!

7 kommentarer:

Jocke sa...

Bort med skiten.. haha! Finns tomteskägg o köpa! Grattis till chefsposten då =)

Anonym sa...

Klart det är ok att grovhångla lite vid brödet. Skulle väl dock inte gilla om dem knullade på brödet, det vore lite nasty.

Anonym sa...

Nu vet jag svaret på vad det var för nåt som skulle hända innan du skulle raka dig. INTE ETT SKIT!! Du ville bara ha en massa spekulationer vilket du inte fick hahaha

Anonym sa...

Klart de får hångla om de vill. Vi borde va lite mer öppna i sverige. Men som sagt, om han hade satt på henne där över korvbröden så kanske det hade gått lite långt.

BTW jag är MYCKET besviken över rakningen. befordran eller ej...=)

Grattis dock tjiifen...

Anonym sa...

Grattis till den nya arbetsuppgiften. Fan så kul för dig :)

Anonym sa...

Inte ok att hångla vid brödet. Möjligtvis på trädgårdsredskapsavdelningen som ligger lite avskilt ;o)

Anonym sa...

Dags att blogga om den snöpliga NHL förlusten..
SJ-Det 1-0
J.Ronick 1:a(19.59,8)