lördag 21 februari 2009

Inlägg #35

Tjena tjaba hallå!

Detta är mitt första riktiga fylleinlägg. Tänkte skriva lite vad som hänt ihelgen. Igår va Stürm och Anders här och åt och drack. Här kommer bilder:



Det här är stürm in action. Det roliga är faktiskt tt han hade samma kläder på sig när han kom hit som på kortet. Blev lite tryckt stämning när han skulle börja skjuta. Men vi hade trevligt.

Här kommer Anders:

haha.... Klart detta inte är Anders... Orka inte leta upp något kort på han för tillfället. Kanske kommer senare.

Jag laga mat(Chili con carne pizza) och vi drack gott och kolla på lite youtube klipp. Finns mycket roligt att se i cyberspace! =)

Idag har jag varit och kollat på LCH - Frölunda. (fick fribiljetter. Betalar inte för att kolla på hockey i chokladkartongen) Det va ju underbart att se Frölunda vinna. Tror dock inte pappa Fräddä tyckte detsamma. Såg honom i hallen. Men både han och jag får jubla på tisdag istället när Fräddä och grabba krössar.

Trodde jag va väldigt nära att få raka av mig skägget idag men så va inte fallet. Fick för mig att det skulle kunna hända idag men så va det inte. Men jag börjar gilla mitt lilla skägg. Inte säkert att jag rakar mig när jag får heller. Vill nog fan va tomte hos Janne potäta! =)

Jag tror inte nån har en aning om vad det är! =)

Det är halt som fan här utanför nu. Tjoffe jag behöver dig nu när jag går härifrån så jag har nån att hålla i! =)

Nu ska jag nog till källarn en sväng men kanske uppdaterar senare i natt....

Over and out!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du sa till mig att du skulle skriva ett inlägg på fyllan. 2 timmar senare så säger du att du är klar. Jag väntade mig ett 4,5m långt inlägg men det blev ju inte så Mycket. Antar att du fick gå tillbaka mycket och fixera blicken on rätta alla stavfel... ;) ..

Jonas Öhrman sa...

Jag börja ju inte skriva då ju.... Sa ju bara att det kan komma och ja jag fick ändra enheldel! =)

Anonym sa...

Alltid skönt med lite fylle blöggande !!!! Visst var det skönt med en frölunda seger i chokladkartongen ;). Järkisen.

Anonym sa...

Anders är sig lik efter några gröggar!
Tack för en kaalaskväll. Nästa gång drar vi o storhandlar!
Stürmen

Anonym sa...

jaså va de nära att du "skulle få" rake åå eländet alltså=)... hmm då tar vi en gissning till då.... antar att ditt svar på detta blir: -Ingen kommentar!

Gissar iaf på att de e När du kanske får in ett odds=) ?

Gissar att du sprack på The Gunners kanske !? Jaja ja e nog ute o cyklar igen kanske (ä väl trevligt att nån mer än MotorTord cyklar vintertid ju) LOOL