lördag 14 februari 2009

Inlägg #32 *Uppdaterat igen!!

Kalla mig Roland!!


Då va det alla hjärtans dag igen då. En härlig dag då man ska va romantisk med sin käraste. Kanske bjuda på middag och ge bort en bukett blommor och berätta att man älskar henne?
Ja det skulle funka.

MEN INTE FÖR MIG!
Ikväll så tar jag mig namnet Roland istället. Då undrar ni säkert vem fan Roland är. Det ska jag berätta för er här nu. Det är alltså Roland i Torsk på tallinn jag syftar på.
Jag kommer gå till Konsum senare och köpa på mig alla tillbehör som behövs för att göra en god tacomiddag för en person. När jag sen har lagat allt så kommer jag köra in min serveringsvagn i vardagsrummet och säga:

Jadu Roland!
Välkommen ska du vara!

Men en tacokväll med melodifestivalen alldeles själv ska dock inte underskattas. Men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag helst skulle vilja va själv. En person till skulle ju inte skada.
Så jag kommer sitta här hemma och tycka synd om mig själv hela hela kvällen!



Nu har jag avnjutit en härlig kvällsmat bestående av tacos. Har suttit på helspänn med en öl i näven och tittat på melodifestivalen. Vidare gick HEAT och Måns Zelmerlöf och till andra chansen gick Lili och Sussie och Amy Diamond. Jag har igentligen ingen uppfattning om låtarna förutom att Markoolios låt va precis oduglig.

Det som störde mig allra mest är denna jubelidiot dom satt in som programledare. Jag vet inte vad hon heter men någon mer pinsam människa får man fan leta efter. Riktigt dåliga skämt som hon stod och läste från sina papper. Jag va tvungen att byta kanal ibland mellan låtarna för jag klara inte av att lyssna på puckot.

Nä nu ska jag sluta sitta och va bitter. Roland är ju en väldigt positiv person även fast han inte fick nr 4 Eda. Idag har jag kammat mitt skägg för första gången. Det va en ny upplevelse. Jag har aldrig varit såhär skäggig nångång. Ska bli roligt att se hur långt det kommer bli! =)

Nu ska jag kolla lite å tv igen så får vi se om jag kanske uppdaterar snart igen om jag inte har något bättre för mig...

Efter jag tagit några öl här hemma så blev jag fruktansvärt sugen på rom och cola och gick ner till Källar´n.... Sagt och gjort och träffar där fönstervinka´n full och goo... Han ville jätte gärna att jag la ut en bild på honom här på bloggen så jag tog ett kort på han och här kommer resultatet! =)



Visst är han söt?? =)

nu ska jag sova....

Over and out!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Receptasken är bäst!

Anonym sa...

Glöm inte den där sista annanas skivan på toppen! Järkisen.

Anonym sa...

Fönstervinkar´n är en väldigt trevlig prick.

Anonym sa...

ja de é han, men fuller i lördags va han ha ha ha

Anonym sa...

lili & Susie va ju ASBRA ju !!! Nästan värt o dra te Nrkpg o se dom i andra chansen så charmiga, söta o bra som dom är, ELLER HUR=) ??

Anonym sa...

Fönstervinkarn is full like a kastrull!!!!!!