fredag 6 mars 2009

Inlägg #40

Eftersom jag inte lagt ut mina sista bilder jag har från skäggtiden så kommer alla nu från början till slut:


Detta är från 9:e februari


16:e februari


23:e februari






Dessa 3 är från den 25:e februari. (FAN VA FUL! =))

Kan säga att jag saknar mitt skägg som fan. Skulle sparat skägget och skippat håret iallafall en dag! =)

Nu har jag varit teamleader en hel vecka och jag tycker det funkar riktigt bra. Hoppas mina arbetskamrater tycker det också. Dock ett liten miss av mig i måndags då jag räkna ut fel flakmeter men även solen har ju sina fläckar som man säger! =)

Se om jag kommer på nått mer att blogga om under kvällen så kanske jag uppdaterar detta inlägg... Skål!

Over and out!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ur hygiensynpunkt tycker jag det känns bra att du rakat av dig skägget. /Tjifen

Jonas Öhrman sa...

vadå?
tyckte du mitt skägg va ohygieniskt? =(
Jag tvätta och schamponera varje dag ju....