måndag 30 mars 2009

Inlägg #51

Varför i helvetet måste vi ställa om klockan för??
Kan vi inte bara ha den såhär helatiden istället?
Man blir ju precis förstörd av denhär skiten!

Nu till nått roligare. Jag fick ett sms av Grebo-Greger förut idag när han va ute och gick i motala. Ska kopiera in hans sms här:

"Blåsitt vär ida rö! Ingen höjdare o gå kladdiga kanalbanken ida! Mötte en böna nyss. 10 m senare snedda ja lite o halka té o landa på knäät :). Tror ej ho hörde lr såå nått för ja går i motvinn nu som tur ä :). Torkte bort leran mä snö,hehe. Hur har duttpå din promenaa då? blåsit i Vassna mä förstår ja"

Ganska "rolitt" att läsa han sms faktiskt. Fast ibland är det lite svårt att förstå allt! =)

Har även fött höra att på "sköna gröna Grebo festivalen" kallas han för legendaren av dom grabba som är därifrån. Ingen vet dock varför men det kanske har med att göra att han är den ända som lyckats flytta ifrån Grebo??


Va tvungen att lägga in en affisch så ni int etror jag ljuger om denna händelse. Man kanske skulle hänga med på denna festival i sommar? Hahaha...

Over and out!

2 kommentarer:

Jocke sa...

Haha ja vilken man det är VILKEN MAN! Att Sköna Gröna Grebo festivalen existerar det kan jag intyga. Hade ju äran att få besöka detta event i somras.. får se om det blir en andra gång =) Haha!

Rikardo Patrese sa...

hmm, hade jag vetat att du skulle lägga in detta smset här hade jag nog inte varit riktigt så bonnig din galning!! Gjorde ju detta för o få dej glaa på den blåsiga promenaden =)

självklart får du hänga mää till SGG om du vill =) !! Se va de får dit för tunga artister i år. Förra året va de ju Persons Pack bl a

Jaha då får vi se va dina bloggläsare säger om denna "bonne" nu rå =). rätt säker på att Fippe, o alla andra i klubben o co kommer garva iaf o de bjur ja på =)

satan vilken lervurpa de vart på promenaden idag iaf, började faan garva åt mig själv då.... de e de fasen inte så många som gör du LOL. O en jävla tur ingen såg mej