torsdag 12 mars 2009

Inlägg #43

Jag börjar med att säga att jag sett att kommentarsknappen försvinner ibland på min blogg så dom som vill lämna en kommentar eller vill skriva nått så klicka på rubriken på det aktuella inlägget så kommer kommentarerna längst ner.

Nu har det hänt igen fast denna gång i Scandinavium. Jag skrev om ett sketet offside mål i förra inlägget. Sånt händer men man blir ju inte mindre förbannad för det. Nu tog rättskipare Sjöberg hand om vad jag tror är svensk hockeys största skandal. Kanske världens största?
Detta är mycket värre än när Knatte, Fnatte och Tjatte fick för sig att ha gruppsex på det svenska hotellet inför Sweden hockey games. (Dom är inte dömda för någon våldtäckt så det man får väl hoppas att det bara handlade om lite härliga 3 mot 1 övningar) Lägger in en bild för dom som inte kommer ihåg


(klicka på bilden för att få den större)
Nån mer än jag som tror att det va Husse som "vispa grädde" så att säga? =)

Nog om snusket. Det som hände igår va under all kritik och såhär i efterhand så har dom sagt precis så som jag skrev i förra inlägget. "Han gjorde fel men han är ju också en människa som kan göra fel". Kan man göra detta ogjort? Ja svarar jag på den frågan. Spela om matchen från det att han skulle kommit in och låt Frölunda ha 2-0 som dom rättvist har gjort. Det dom säger nu är att det inte finns tid till omspel. Då får man väl för fan ta sig tid till det så det blir rätt!!!

Orkar inte skriva om mupparna mer nu.

Satt just och prata med en polare om fyllesamtal. Jag är ganska duktig på att både ringa och smsa folk mitt i natten och inte vilja nånting igentligen. Vad är det som får en fet, ful och äcklig person att tro att han är störst, bäst och vackrast bara för han(jag) druckit lite alkohol?
Finns det nått svar på det?
Är det för man festar med tråkiga personer?
Är det för man känner sig ensam?
Eller är det bara så att alkohol ökar den sexuella lusten?

Jag vet inte. Jag har inget bra svar på det. Har ni?

Jag fick en inbjudan till att va med wettern och spela internmatch idag och jag är mycket hedrad att dom ville ha med mig. (en som sagt ful, fet och äcklig person som jag=))

Men jag måste tyvärr avböja inbjudan för jag har ont i knät, höften, magen, huvudet, är lite förkyld och jag får besök ikväll! (kom inte på mer ursäkter nu=))

MEN ETT STORT TACK TILL FRÄDDÄ FÖR INBJUDAN!!! NÄSTA GÅNG SÅ KANSKE! =)

Over and out!

8 kommentarer:

Jocke sa...

Det kommer meera!! Haha! det är bara kvartsfinal än så det hinns med en o annan domarskandal till innan detta är slut =) Ett o annat fylle-sms är oskyldigt =)

Anonym sa...

Håller mää föregående talare... lugn de kommer mera domartabbar !!!

FET är väl lite o ta i va ?! va faan ska man själv kalla sig då isf om du tycker att DU är det... skärp dig=). Men snart drar golfandet igång som sagt, o då ska du nog få gå en o annan mil så fläsket försvinner ÅÅ på dej pöjk ska du se.... O de där me fyllesms känner man igen... go on boy =)

Anonym sa...

De där tre herrarnas beteende är ju intressant... Hockey och fotboll är en otroligt "manlig" miljö, homosexuella killar brukar ha det ganska besvärligt i den härliga hockeygemenskapen...
Men att ha sex med en tjej, när två andra hockeykamrater tittar på, det har de inga problem med??

Anonym sa...

Haha!!
Även om det var länge sen så känner jag på ngt sätt igen dina fyllesms och samtal =)
// F

Fräddä sa...

Träning 20.15-21.30 i morgon..... Må du inte "chicka" ur nu...
Ses då :)
#21

Macke sa...

tjat tjat tjat

Anonym sa...

Man eller Mus ???? 20.15 smäller de ikväll

Anonym sa...

ska bli intressant & se Mattias Kusin på isen ikväll....
Eller är han lika feg som övriga i Oldies???