söndag 8 mars 2009

Inlägg #41

Vi i som spelar poker ihop har ett forum för medlemmarna där vi brukar tjöta om allt möjligt och vi har haft en liten look-a-like uppe där man lagt upp bilder på oss som spelar och hittat fantastiska likheter. Här kommer ett axplock:


Ja va ska man säga om denna. Vem är vem igentligen??




Denna gillar jag skarp. Gillar att Fippe lagt ner lite tid och lagt en snygg frisyr på Frode.. =)




Haha... Gillar Wikegårds urringning här! =)




Tyvärr så är ju inte jag förskonad från bilder bara för jag är president så här kommer en på mig som kom upp igår. Det är ju faktiskt ganska likt! =)


Vilken är er favorit?
Kommentera!!

Over and out!

7 kommentarer:

Jocke sa...

Haha! Ja det där är förjävla kul... o du o Bard var fan likt =)

Anonym sa...

Hahaha jag håller helt med! Fan va kul!!!!

Anonym sa...

Daniel och Bonden e ju helt klockren :)

Anonym sa...

Svårt val men står ju KLART mellan 2 foton. Du o Bard lr Bonden o Daniel.... GRYMT BRA bägge två / Mr Wikegård =)

Anonym sa...

Ska bli kul att se dig i ett par lederhosen i sommar!

Anonym sa...

Jag har en ridhjälm du kan få låna.

Jonas Öhrman sa...

haha...Ja vem ää anonym jag ska ringa då? =)

Nån som har ett par lederhosen jag kan få låna?
nån som vet vart jag kan köpa?? =)