söndag 29 mars 2009

Inlägg #50

Jaha då va man hemma igen efter en härlig helg i GBG. Ska väl börja med att skriva lite om pokern som jag lovat.

Det va en helt fantastisk upplevelse och det va lite roligare än vad jag kunde tänka mig. Nu gick ju inte spelet så j-a bra men det va väldigt lärorikt och nästa gång jag åker dit och spelar så vet man ju lite mer hur det funkar. En del kanske tycker det låter konstigt att jag inte skulle veta hur poker funkar, jag som spelar så mycket men det är alltid lite nytt när man kommer till ett ställe där man aldrig spelat och med annorlunda strukturer och marker nivåer än vad man är van vid. Så nästa gång jag åker dit så finns bara en vinst i mina tankar! =)
Ska försöka kolla upp nån trevlig turnering i sommar så vi kan åka fler från vår lilla klubb. För ni är väl lite sugna? =)

På lördagen så besökte vi Universeum. Kolla på lite fräna fiskar och djur. Här kommer lite bilder därifrån:




















Efter det så åkte vi hem till Fippe och kolla på hockey, Robinson och fotbollen. Det absolut roligaste den kvällen förutom att Hv blev klara för final va helt klart PG som satt och hitta på egna namn på alla fotbollsspelare. Låter kanske inte så kul men han satt och kommentera allt och alla med egna namn. Fanstastiskt kul! =)

Nu blev dethär kanske ett jättetråkigt inlägg men jag lovar att jag ska skriva nått roligt och intressant nån kväll i veckan! =)

Over and out!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha nää det där på slutet lät väl inte så roligt, men kul att man är uppskattad.

En kanonhelg vare i vilket fall! Piffe får se till o stanna kvar i Gbg så vi kan åka dit igen. Bästa guide nånsin :D

Jonas Öhrman sa...

Haha... Nää det va nog bara jag och Piffe som tyckte det va kul... Ingen annan! =)

Ja han får INTE flytta hem... Då måste vi ju ta in på hotell ju! =)

R Patrese sa...

jaa d e fler i klubben (t ex jag) som vill va mää på en sån där turre o hänger gärna me nästa gång om en har ti =). Kravet isf är att vi äter dan därpå där vi åt, vilket ni oxå gjorde denna gång hörde jag.... vilken mat dom hade - VILKEN MAAT =)

Fippe sa...

haha... läser alltid Petreses inlägg med ett stort léende på läpparna. Vilken karl han är.. VILKEN KAAARL!!