torsdag 18 december 2008

Höstvinken!

Kontoret bredvid mitt sitter ordermotagningen och där har jag ärenden dagligen. Varje gång jag går in där så ser jag rakt in i direktör Lenérs kontor övergatan. Jag har varje dag nu i säkert två månader vinkat till honom. Han har aldrig sett mig eller om han har ignorerat mig varje gång. Jag och tjejen som sitter där kom fram till att direktörn inte förtjäna ett fönster för han titta aldrig ut.

MEN IDAG VA DET ANNORLUNDA!!

Jag stod där i fönstret och troligtvis såg ut som en utvecklingsstörd psykpatient när jag vinka med hela armen.

Idag så fick jag en vink tillbaka!!!
Jag blev precis paff och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Tjejen som sitter där blev oxå väldigt förvånad.

Vi kom fram till att antingen va han så j-a trött på att jag vinka till honom varje dag annars så va det helt enkelt en julhälsning från BOFAB! =)

Jag kommer fortsätta hälsa varje gång när jag går förbi fönstret så får vi se om jag direktörn vinkar tillbaka igen vid midsommar! =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha måste säga att de va MYCKE intressant o höra att ni har de så kul på ditt jobb LOL

Anonym sa...

Fan vilken humor du har Jonte...ha ha. Har glott över till dig hela dagen - såg jag dig? Noop... =)

Jonas Öhrman sa...

Hehe.... Det har varit fullt upp idag! =)