tisdag 2 december 2008

Jaha då va det dax för mig att ge mig in i bloggvärlden. Jag har ju varit och gnagt lite på kanten förut när jag VPT blogga lite granna. Men nu börjar det på allvar! =)

Eftersom jag tror (som det står i mitt info) att jag är precis lika blåst som min bror så kommer det va ungefär lika ointressanta och meningslösa inlägg här som på hans blogg men jag har ju allt sätt att några är där och läser iallafall.... =)

Jag tror oxå så här på hösten när allt är så förbannat tråkigt att jag kan va lika bitter som Svensson är ibland i sin blogg! =)

Kan ju börja med allt jobbigt och tråkigt i detta j-a regn.... Jag satt och börja läsa min nya dassbok för några dagar sen och hitta detta härliga citat: "Life´s a bitch and then you die!"

Det är lite den perioden nu när man har sånna positiva tankar. Så jag har suttit och broderat lite här hemma på kvällar och helger för att fördriva denna förbannade årstid. Här är resultatet....




Den sitter nu över min tv....

Nu till lite mer roliga saker.

Ihelgen så va jag på fest med mitt jobb och det va förbannat trevligt. En kille (vill inte nämna honom vid namn men vi kan kalla honom Curry) blev förbannat full och höll låda för oss andra... Han skröt väldigt högt om hur han har varit banktjänsteman i Stockholm och hur dumma i huvudet alla amerikaner är för dom ställt till det för hela världen..... Ja Curry kan sin ekonomi... =)

Va även en sväng på parken där det sög nått så fruktansvärt. (Ja jag hängde in jackan hos samma snygging Jocke)

Fick även en öl slängd över mig så då va det bara sätta sig i taxin och åka hem.

Igår hade jag dam besök i min lilla ungkarlslya.... Lugn och fin nu innan ni tappar hakan....

Det va bara Fippa som kom och kolla på lite serier vi följer och det kommer troligtvis va det närmaste ett ligg man kommer komma i år! (Va tvungen att va lite mer bitter)
Hon anklaga mig för att slå henne och va elak igår... Dom hittar på så mycket nu förtiden dom små liven....

Jaha nu ska jag lägga mig i soffan och glo lite på tv.... Kanske skriver nått mer senare om jag får lust....

Bajj bajj!!

4 kommentarer:

Jocke sa...

Haha! Inte visste jag att du var en sån jävel på handarbeten =) Blogga på!!!

Patrese sa...

va faan... ja va ju först ju... trodde ja skulle ta oskulden på denna sidan, hade skrivit en jävla massa, men så gick de ju inte o skicka in för man inte va nån "blogger" *suck*

jaja, skulle bara säga att du va en jävel på att brodera, samt att ja nu ska in o gloo o hejja på LHC ;)

förstår att du vill hänga me, men d får du göra en annan gång grabben =) LOOL

Jonas Öhrman sa...

Ursäkta Patrese.... Nu är det ändrat så du kan snacka skit om mig anonymt! =)

Patrese sa...

hahaha, va vänligt herr Presidento !! De va dock inte de ja va ute efter att vara så anonym som möjligt... de va ju DIN oskuld ja vill ta här på sidan fattar du väl.....men din snabbe bror hann ju före tyvärr ROFLMAO =)