tisdag 2 december 2008

Porrfilms namn!

När jag gick in på den sida där jag brukar ladda ner allt möjligt så såg jag att det kommit upp en ny XXX film... Den va svensk och hette "Gapa och svälj" Det kan ju knappast va namnen på filmerna som gör att folk hyr/köper eller laddar hem...

Naturligtvis börja jag även tänka på vem fan köper/hyr porrfilm igentligen?

Vad går man efter när man som porrkonsument väljer ut en film?

Finns det nån typ att topplista som det gör med videotoppen?

Jag börja leta lite på nätet och hitta tyvärr ingen topplista. Men det måste finnas MASSOR med folk som köper dvd porr...

Här är några exempel:

"Tjockisar har jättekul"

Beskrivining: Härligt runda tjejer utan några som helst hämningar. Pattar som hänger och slänger och bilringar som liknar traktordäck! De här tjejerna ger järnet och älskar att bli ordentligt genomknullade av virila hingstar.

Kommentar: En riktigt fruktansvärd framsida på denna dvd. Här snackar vi riktigt "blaskiga" tjejer en polare hade sagt. Dom är i 100-150 kilos klassen.

"CSI:X 2"

Beskrivning: Missa inte den rafflande upplösnigen på denna sexdrypande thriller där CSI:X kämpar för att sätta på (...eller dit) tre unga brudar; Norm, Cherry och Stacy. Kommer deckare Danny och Terry tillsammans med läckra polisen Veronica att hinna i tid! Brott lönar sig inte... Men däremot SEX!!!

Kommentar: Detta är alltså en såkallad "S.B.P." (Serie Blir Porrfilm) Tycker det ää fantastiskt roligt att läsa denna beskrivning. " CSI:X kämpar för att sätta på (...eller dit)" hahahaha!

jaja... Det va 2 st... Fanns visst hur mycket som helst!!!! =)

Mina frågor är ju dock inte besvarade....

Eftersom den sidan jag gick in på hade ungefär 200 filmer och min sökning på "svenska porrfilmer" gav 442000 resultat på google så antar jag att precis ALLA måste köpa porrfilm för att detta ska gå ihop. Spännande...

Då till valet av sin erotiska film. Namnet är antingen väldigt komiska typ: "svarta stakar i vita bakar" eller fruktansvärt äckliga som: jaja nu kom jag inte på nån bra men många äckliga finns det iallafall...

Bilderna är oftast på närbilder på nåns organ eller nått liknande och det kan väl inte va nått man går efter eller?

Är det handlingen man går efter? Läser man baksidan och tänker: " Oj den här verkar spännande! Den måste jag bara se!"

Känns inte som det heller....

Är det nån som har svar på mina frågor?

Är det någon här ute som konsumerar väldigt mycket porr? (Jocke kanske??) =)

Jag kan villigt erkänna att jag har köpt en såkallad sms-film engång. Man skickar ett sms och då får en kod så man kan se en film på internet.

Jaja... Nu struntar vi i erotiska filmer och ser fram mot kvällens 2 stora höjdpunkter....

kl 20.45 börjar Burnley - Arsenal på Viasat fotboll. Det ska bli fantastiskt roligt att se.

Men det är kl 20.00 på tv4+ som dagens/veckans/månadens eller kanske, jag säger kanske ÅRETS absolut största tv ögonblick kommer inträffa. Det är Jakt och Fiske då. (Det kommer viskas som fan igen) =)

Det är såhär att min vän Daniel va ute på tåkern och jobba då detta program skulle spelas in och William behövde då låna Daniels stövlar. Så med lite tur så FÅR VI SE DANIELS STÖVLAR PÅ WILLIAM IKVÄLL!!!! =)

MISSA INTE DETTA!!!!

2 kommentarer:

Jocke sa...

Haha... Jag är ingen konsument av porr!! Men andra roliga namn man sett genom åren är "Fuck me where I`m stink" "Farao får fitta" "Bakvärk" "Sprut i nyllet" men den värsta jag hört är nog fan "Come in my mom"... hahaha!

Patrese sa...

hahaha... Dåligt me porr här med, men man förstår ju att branchen e grymt stor om du hade så många träffar! Som jag smsade dej förrut så har nu Jämtin gjort sitt första mål för klubben...White Lions ramsa skallade sen i flera minuter...

Jämtin Jämtin ää VÅRAT svin

Jämtin Jämtin ää VÅRAT svin

halva cloetta center fick häpnande ansikten o halva garvade som faan. Man kan ju undra va karl själv tänkte, hahaha

Blir intressant o höra hur den där spännande jaktfilmen var ikväll nu då... de va ju synn man missade den spännande grejen om t o m Daniels STÖVLAR va me... ja säger bara:

-VIKKA STÖVLAR !!!