torsdag 11 december 2008

Youtube!!

Nu ska jag lista top 10 förtillfället bästa youtube klipp.

Nr. 10 Skrattanfall i SVTs nyheter



Jag förstår att han inte kan hålla sig. Man börjar ju själv jätte skratta åt flickan som kommer upp på studsmattan och bara skricker!
Fantastiskt roligt!

Nr. 9 Worst dive ever!



Han kan väl inte på allvar tro att han ska få straff här eller???


Nr. 8 Rikard Palm



Finns väl ingen som missat att han blivit flyttad till natt tjänsten nu eller?
Så ofantligt rolig nyhetsankare har vi aldrig haft! Goo Rikard Palm!!! =)

Nr. 7 Lack Gubbe



Här har vi en gubbe som är ärligt förbannad. Ingen som gör sig till eller nåt sånt. Han är verkligen så j-a "lack" på att han inte klarar av att laga sin klocka. (eller vad det är)

Nr. 6 Skogsturken



Det som gör detta klipp så roligt att det finns 50 till som gör parodi av denna. T.ex. Fjällturken, Hollywoodturken, bröllopsturken och skogsturken 3,5 år! =)

Nr. 5 Finland - Sverige 5-6



va bara tvungen att ha med mitt egna youtube klipp. Detta är inte bara bra för jag har lagt upp den utan för att det är så man för gåshud varje gång man ser det.

Nr. 4 Jonas Björkman blir förbannad på domaren!



Det som är riktigt bra med detta klipp är att det känns så oväntat att helylle Jonas kallar domaren för LUUUUDER!! =)

Nr. 3 Förbannad Finne på IKEA



Detta är nog nått typ av humorprogram men jag tycker ändå det är så roligt för jag tror inte dom som jobbar där på riktigt är med på det! och OM dom skulle va det så är det roligt iallafall! =)

2.a Britain´s got talent!



Bara helt underbara!! =)

1.a Ken Lee - Bulgarian IDOL



Jag kan ärligt säga att jag sjunger säkert jättefel på många många låtar som jag sjunger med i men detta är fan bland det värsta jag hört! FANTASTISKT!!!!

Nu vill jag ha era kommentarer...
Håller ni med mig??
Sakna ni nått klipp??

5 kommentarer:

Jonas Öhrman sa...

Lägg inte så mycket fokus på placeringarna... Alla är 1.a i mina ögon.... Roliga och bra på olika sätt....

Bubblare på listan va Kirre! Haha
nävars... Bubblare va Maj-britt men den har jag nog titta på lite för mycket nu... =)

Anonym sa...

FANTASTISKT roliga klipp hela bunten=). Hade sett dom flesta men ser dom gärna igen. Dom ja grinte mest åt va "Maria Carrie" , han som svor så förbannat (som förövrigt lät so mhan i Köping om man blundade, hehe) o så ... *tänker* ja kommer faan inte pååt. Får kolla igen, haha

Anonym sa...

just det... RIKARD PALM på solklar 1a-plats =)). FAAN SÅ BRA klipp. NÄSTAN lika yr som mej ju... jaa ja skulle nog faan inte va så mkt bättre när ja tänker efter, men guu så dant mää blunders han har gjort... outstanding=)

Förövrigt tyckte ja de va kul att du själv va den första som kommenterade ditt eget bloggklipp, hahaha... har ja aldrig sett förr *garvar*

Anonym sa...

Det finns ju så jävla mycket roligt där ute så göra en sån här lista är ju nästan omöjligt. Men du har fått fram några av de bästa. Palm är ju störtskön. Och sen var det ju bra musik i Sverige - Finland klippet ;) Hade inte sett all dessa förut så det var skitkul att få sig ett skratt såhär på torsdagskvällen.

Jonas Öhrman sa...

Ja musiken är grym på det klippet! =)
Gå in och kolla hur många visningar jag har.... ÖVER 12000 på 7 månader!!! =)