onsdag 21 januari 2009

Blogginlägg nr 22

Jag blev nästintill påtvingad att blogga nu idag för antar att min kusse inte har så mycket att göra eller annars så tycker han bara att denna blogg är så ofantligt rolig =)

Eftersom jag då inte hade så mycket att skriva om så blir inlägg nr 22 om just nr 22.
Det finns ju vissa som tar på sig nr 22 i olika idrotter och får väl ta och skriva några rader om dessa.

Jag börjar med att be om ursäkt men jag måste faktiskt erkänna att jag har svartklädda hockeyspelare i familjen med nr 22.






Det här är min lillasyster iklädd en farmarlagströja med nr 22.

Hon spelar forward i i tredjefemman (dom gångerna jag sett i allafall) Hon är bra på rören och lite väl puckglad ibland! =)


Nu fortsätter vi med grabbar med lite snyggare tröjor! =)

Shane Churla #22

Härliga Shane föddes i Kanada den 24 Juni 1965 och spelade i New York Rangers med nr 22.
Hans statistik i NHL är:

Matcher: 488
Mål: 26
Assist: 45
Poäng: 71
Utv. min: 2301

Johan Lindbom #22







Det ända jag tänker göra här är citera Perlskog och Berglund:

"- Lindman spelar fel. Nästan en tripping där SKOTT I MÅÅÅL!!!
- Lindbom avgör!!" =)

Sen kommer vi till den kille som vi alla har som vår stora idol!!!!

Johan Falk #22
Här kommer ett bildspecial på "vår" #22: =)




Namn: Johan Falk
Född: 78-02-06
längd: 180 cm
vikt: 78 kg
Vad skulle man kunna skriva mer om denna man.... förslag?? =)
Over and out

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha snyggt! :D
Kan ju berätta att dom inte tar ut femmorna efter rangordning, så det där med tredje låter inte bra! ;)Haha viktig detalj... ;D

Kan ju lägga till en till f.d. 22... Hmm Svartvadet... ;)


[ Ny blögg igen förresten - sista gången! http://ccm.blogg.se ] :)

Anonym sa...

En kombination skulle jag tro. Inget att göra och en bra blogg.

Youtube klippet en klassiker över det vanliga;)

Jonas Öhrman sa...

Kommerdu verkligen ihåg dendär matchen Matte?
Du va ju knappt född! =)

Anonym sa...

Fan jag lira ju också med nr 22... din jävel =)