torsdag 1 januari 2009

Då va det nytt år igen....

Då har 2008 övergått i 2009 och allt känns precis likadant. Igår va det fest utan dess like i EWABs lokaler. Skulle vilja börja med att tacka JENNY, SACHA, RIKARD, EMMA, JOCKE och SANNA som ordnande med allt så vi fick ha en superduper trevlig nyårsafton.

Det börja med att Smedby gled ner till mig vid 17.00 och börja för ta några öl så man inte skulle frysa ihjäl påvägen ner. Väl där fick vi en välkomstdrink och se bordsplaceringen. När vi väl satt oss så va det vissa som hade fått en lapp under tallriken med saker som skulle utföras. Jag kände nästan på mig direkt att under min tallrik ligger en sådan lapp. JAG HADE RÄTT!!!!

På min lapp stod det. "Utför ballongdansen till Justin Timberlakes Sexyback"

Då kände jag att 2 öl som jag druckit innan va alldeles för lite och va toknervös under hela maten att låten skulle komma.... Men jag lyckades setill att den inte spelades =) FÖRLÅT ALLA FÖR ATT DET INTE BLEV AV!!!!

Jag hade kommit på ett jättebra nyårlöfte oxå. Alla ska ju sluta med saker dom jättegärna vill göra igentligen så jag tänkte då börja snusa igen efter tolvslaget. Då hade jag hållt upp nästan ett helt år. Jag va ganska full så jag va så duktig att jag bara skulle må dåligt av en snus då... Men va riktigt nära att köpa en dosa när jag va på konsum förut....Åhhh det skulle va så gott!!!

Kvällens coolaste va utan tvekan FRODE som hade på sig en långrock. Han hade tydligen fått den av nån släkting så han visste inte vart man fick tag i sånna...... JAG VILL HA!!!

Här kommer ett smakprov hur jag skulle se ut:




Fränt va?? =)
Lite fler bilder:

Tjoffe lite lagom full!!

Falken likaså! =)



Även Nisse Smedby fick i sig lite.....

Hoppas 2009 blir ett bra år för alla!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

verkar som de varit en bra nyårsfest! Vadå, gick du till diskjockyn o sa att han inte skulle lira låten, eller vad hittade du på för trix då ??

Anonym sa...

Vi väntade med spänning hela kvällen till ingen nytta.....