måndag 12 januari 2009

Bloggtoppen!!

Oj oj oj!!!
Det är ju faktiskt folk som går in här och läser!!! =)
Har precis reggat mig på bloggtoppen och statistiken är helt fantastisk!

Totalt antal unika besökare hos denna blogg:
83

Trodde det skulle va typ 5 st eller nått! =)Det får väl bli att uppdatera bloggen lite oftare nu så hoppas jag jag kan under hålla alla mina läsare! =)

Nog om det. Ikväll ska jag på min första bortamatch. (jag ska kolla på Wettern borta, inte sova hos någon tjej =))
Det är jag, Mac "the french cunt" Lindholm och Fräddä. (kanske någon mer som jag inte vet om)
Det ska bli en ära att få stå med dessa wettern legendarer på läktaren. Ska bli kul att se hur dessa stjärnors vardag är nu när dom inte själva är med och spelar. Hur många autografer får dom skriva? hur många fotografier måste dom posera på? Jag lovar att uppdatera senare ikväll om svaren. Ska försöka få både bild och autograf av båda! =)

Over and out!

Inga kommentarer: